Przejdź do głównej zawartości

Złoty satynowy łańcuch

Dzisiaj chciałam pochwalić się naszyjnikiem prezentowanym na październikowej Siłowni Twórczej na blogu turkusowy hamak. Naszyjnik jest dość długi. Do zrobienia go zainspirowała mnie modą na grube łańcuchy prezentowane np. tutaj lub tutaj i naszyjnik noszony przez Natalie Boską w serialu Rodzinka.pl.
Materiały : złoty satynowy sznurek, brązowe ceramiczne motylki. Całkowita długość naszyjnika ok. 86cm

Naszyjnik jest efektowny i leciutki i pasuje do królewskich kolorów jesieni.






Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz polubienia mnie na facebooku

Komentarze

  1. Śliczny naszyjnik ;) Świetny pomysł
    Pozdrawiam
    Magda M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik bardzo mi się podoba, szczególnego uroku dodają te czarne motylki:) Co do przesyłki to kosztuje 18 dolarów, czyli około 58 zł, ale zważając na to, że można tam wybrać okulary korekcyjne z rożnymi mocami, to jest to bardzo tania cena, bo nie wyobrażam sobie, zrobić u optyka w Polsce okulary plus ramki za taką cenę:0 Pozdrawiam
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O i właśnie zostałam obserwatorką bloga, bardzo mnie zdziwiło, że jeszcze nim nie byłam, przecież odwiedzam Twój blog już od dawna:) Pozdrawiam czekam na nowy post i zapraszam do siebie na konkurs:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely blog and nice post ^^

    Do you want to follow each other? Let me know :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja kolekcja szkła cz1 Motyw roślinny

Szkło prasowane już od dawna mnie fascynuje swoją prostotą i uroczym wyglądem. Kolekcja się coraz bardziej rozrastała a miejsca nie przybywało, dlatego pewnego dnia stwierdziłam że muszę się ograniczyć tylko do talerzy. Są płaskie wiec łatwo je przechowywać. Korzystając z tego że wszystkie zbiory trzeba było przenieść do nowego mieszkania, postanowiłam je skatalogować. Blog będzie chyba najlepszym miejscem żeby je skatalogować bo z każdego miejsca mogę sprawdzić co już posiadam a czego jeszcze nie mam. Dzisiaj talerzyki z motywem kwiatowym lub roślinnym/florystycznym.  Talerze /talerzyki  pochodzą z Huty Szkla Gospodarczego Ząbkowice i innych Polskich Hut Szkła, Francuskiej wytwórni szkła  Arcoroc, wytwórni Lesisepat Mantsala, Findlandia oraz innych ston świata. Duża cześć talerzy nie została zidentyfikowana. Wszystkie łączy motyw roślinny. Talerzyki z  Ząbkowic: Talerzyk stokrotki projekt Ludwik Fiedorowicz. Wymiary średnica 13cm i wysokość 1,8cm. Kolor łososiowy.

Serwis Kasia projekt Adam Sadulski Mirostowickie Zakłady Ceramiczne w Mirostowicach Dolnych.

Serwis do herbaty Kasia wyprodukowany w Mirostowickich Zakładach Ceramicznych w Mirostowicach Dolnych. Jego projektantem był Adam Sadulski. Porcelit malowany, szkliwiony. Na spodzie sygnatura Mi lub MIROSTOWICE (w zależności z którego okresu pochodzi dany serwis). Prawda że kolorystycznie jest piękny. Na przedostatnim zdjęciu pokazane dwa dzbanki i mleczniki, każdy z nich inaczej wybarwiony. Cały czas jestem zauroczona tymi kolorami.  Informacje wyczytane ta temat tego serwisu z internetu: Serwis „Kasia” jest pierwszym serwisem zaprojektowanym w Mirostowicach.. Rozpoznawalny , dzięki charakterystycznym kształcie filiżanek i smukłym uchwycie na pokrywce cukiernicy.  Pochodzi ze strony  https://patyna.pl/produkt/serwis-dla-singla-kasia-mirostowice-lata-60/ Serwis Kasia z  kolekcji designu Beaty Bochińskiej na licytacji DESA living uzyskał cenę 500zł. Wylicytowany zestaw można zobaczyć na stronie:  https://desa.pl/pl/auctions/342/object/34296/serwis-do-herbaty-kasia-dla-6

Kolczyki do konkretnej sukienki

Moją przyjaciółka idzie w  sobotę na wesele swojej przyjaciółki. Ma śliczną niebieską sukienkę i brakuje jej dodatków do tej kreacji.   Postanowiłam jej trochę pomóc i stworzyć coś do konkretnej sukienki. Zrobiłam duże kolczyki w kształcie listków. Kolczyki są duże efektowne (lśnią w świetle lamp) ale bardzo lekkie. A oto efekt mojej pracy: Zdjęcie jednego kolczyka  Zdjęcie kolczyków w świetle lampy Na koniec zdjęcie materiałów z których zostały wykonane kolczyki. Syntetyczny jedwab i syntetyczny srebrny sznurek. Jak się wam podoba moja propozycja kolczyków dla przyjaciółki ? Proszę o komentarze czy pasują do pokazanej sukienki .