Przejdź do głównej zawartości

Mama hand made- jak dorobić pasek do torebki

Kwiecień plecień poprzeplatał trochę zimy trochę lata. Kapryśną mamy tę wiosnę!
Dzisiaj cały dzień niebo płacze a ja chce trochę dla odmiany pokazać jakie można znaleźć nowe zastosowanie dla smyczy dla psa. 
Smycz zakupiona w sklepie wszystko po 3zl. Ma dwa karabińczyki. 

Smycz została lekko zmodyfikowana znalazła zastosowanie  jako długi pasek do torebki. Do przerobienia smyczy wykorzystałam duże kombinerki i klucz francuski.
Narzędzia wygrzebane ze skrzynki z narzędziami męża.


Uwielbiam małe torebki, które można przewiesić przez ramię. Wrzucam do nich portfel, telefon, klucze i chusteczki i mogę iść na spacer z "Kociątkiem". Takie torebki są bardzo praktyczne  na placu zabaw.

Podczas wiosennych porządków w szafie znalazłam dwie torebki, których nie używałam właśnie dlatego że miały krótkie paski. Jedną z nich nawet wystawiłam na allegro.
 Teraz zmieniałam zdanie torebka będzie świetnie pasowała do biało czarnych stylizacji.






 Podobny łańcuch można kupić w dobrze wyposażonej pasmanterii. Jednak te w pasmanterii są bez karabińczyków, czyli nie da się ich swobodnie przepinać między torebkami i koszt jest trzy razy większy. Ostatnio będąc w Leroy Merlin również widziałam fajne łańcuszki, które można by  zastosować jako modny pasek do torebki.


Życzę miłego weekendu i dużo słońca (a ja wracam do pracy naukowej ) i zachęcam do komentowania.

Komentarze

  1. Fajny pomysł! Muszę sprawdzić czy i moich torebek na krótkich paskach nie można by tak przerobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsunę Ci jeszcze jeden pomysł - czasmi przerabiam paski do toreb na lepsze, kuluję odpowiedni pasek meski lub damski ze skóry lub zamszu oraz szewskie nity i klej uhu(zamiast szycia)Nity wmontowuje w dziurki.Efekt bardzo fajny.Pozdrawiam - fajny blog ,będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja kolekcja szkła cz1 Motyw roślinny

Szkło prasowane już od dawna mnie fascynuje swoją prostotą i uroczym wyglądem. Kolekcja się coraz bardziej rozrastała a miejsca nie przybywało, dlatego pewnego dnia stwierdziłam że muszę się ograniczyć tylko do talerzy. Są płaskie wiec łatwo je przechowywać. Korzystając z tego że wszystkie zbiory trzeba było przenieść do nowego mieszkania, postanowiłam je skatalogować. Blog będzie chyba najlepszym miejscem żeby je skatalogować bo z każdego miejsca mogę sprawdzić co już posiadam a czego jeszcze nie mam. Dzisiaj talerzyki z motywem kwiatowym lub roślinnym/florystycznym.  Talerze /talerzyki  pochodzą z Huty Szkla Gospodarczego Ząbkowice i innych Polskich Hut Szkła, Francuskiej wytwórni szkła  Arcoroc, wytwórni Lesisepat Mantsala, Findlandia oraz innych ston świata. Duża cześć talerzy nie została zidentyfikowana. Wszystkie łączy motyw roślinny. Talerzyki z  Ząbkowic: Talerzyk stokrotki projekt Ludwik Fiedorowicz. Wymiary średnica 13cm i wysokość 1,8cm. Kolor łososiowy.

Serwis Kasia projekt Adam Sadulski Mirostowickie Zakłady Ceramiczne w Mirostowicach Dolnych.

Serwis do herbaty Kasia wyprodukowany w Mirostowickich Zakładach Ceramicznych w Mirostowicach Dolnych. Jego projektantem był Adam Sadulski. Porcelit malowany, szkliwiony. Na spodzie sygnatura Mi lub MIROSTOWICE (w zależności z którego okresu pochodzi dany serwis). Prawda że kolorystycznie jest piękny. Na przedostatnim zdjęciu pokazane dwa dzbanki i mleczniki, każdy z nich inaczej wybarwiony. Cały czas jestem zauroczona tymi kolorami.  Informacje wyczytane ta temat tego serwisu z internetu: Serwis „Kasia” jest pierwszym serwisem zaprojektowanym w Mirostowicach.. Rozpoznawalny , dzięki charakterystycznym kształcie filiżanek i smukłym uchwycie na pokrywce cukiernicy.  Pochodzi ze strony  https://patyna.pl/produkt/serwis-dla-singla-kasia-mirostowice-lata-60/ Serwis Kasia z  kolekcji designu Beaty Bochińskiej na licytacji DESA living uzyskał cenę 500zł. Wylicytowany zestaw można zobaczyć na stronie:  https://desa.pl/pl/auctions/342/object/34296/serwis-do-herbaty-kasia-dla-6

Kolczyki do konkretnej sukienki

Moją przyjaciółka idzie w  sobotę na wesele swojej przyjaciółki. Ma śliczną niebieską sukienkę i brakuje jej dodatków do tej kreacji.   Postanowiłam jej trochę pomóc i stworzyć coś do konkretnej sukienki. Zrobiłam duże kolczyki w kształcie listków. Kolczyki są duże efektowne (lśnią w świetle lamp) ale bardzo lekkie. A oto efekt mojej pracy: Zdjęcie jednego kolczyka  Zdjęcie kolczyków w świetle lampy Na koniec zdjęcie materiałów z których zostały wykonane kolczyki. Syntetyczny jedwab i syntetyczny srebrny sznurek. Jak się wam podoba moja propozycja kolczyków dla przyjaciółki ? Proszę o komentarze czy pasują do pokazanej sukienki .